Talismandag 11/11/2012
Re: Talismandag 11/11/2012
Btw, we zullen vooral de nieuwe versie spelen, die is zoooo veel leuker !
Destruction is the work of a moment, creation is the work of a lifetime.
-
- Legend
Welke versie is dat dan? Is toch nog altijd 4th edition?elladan wrote:Btw, we zullen vooral de nieuwe versie spelen, die is zoooo veel leuker !
ja idd, maar tot vorig jaar speelden we de vorige editie.
Misschien ook hierbij een oproep : indien andere spelers ook 4th hebben, graag meebrengen op de Talismandag. Thx !
Misschien ook hierbij een oproep : indien andere spelers ook 4th hebben, graag meebrengen op de Talismandag. Thx !
-
- Legend
Je mag de mijne gerust gebruiken, heb wel enkel de basisgame, geen uitbreidingen!
hoe laat?
9u?
9u?
Deuren 9u, start rond 9.30u
Tot ongeveer 18.00u, maar je kunt steeds het spel verlaten als je wil... So no problem hé.
ah ok, ik zou dan misschien komen van 9u tot 13u ofzo, dus das dan geen probleem?

- Darth-Unkel
- Dwarf Fighter
Als je je items laat vallen op de plaats waar ik dicht bij sta is dat zeker geen probleem

victorious! 

"Expect my visit when the darkness comes. The night I think is best for hiding all."
—Ouallada

—Ouallada

Idd,maar...
Huey liet me weten (nagelezen) dat de Dragonrage enkel effect heeft op de persoon die hem veroorzaakt. M.a.w. Christophe (Troll) en ik (Necro) waren hierdoor NIET killed !
Misschien hadden we je alsnog kunnen stoppen... wie zal het zeggen.
In ieder geval, het was leuk, veel volk én ik kan beginnen te schilderen aan de figuurtjes !
Nu nog wachten op de City-expansion en later op de Forest en dan is het af zeker ?
Nieuwe versie is wel ECHT de moeite !
Huey liet me weten (nagelezen) dat de Dragonrage enkel effect heeft op de persoon die hem veroorzaakt. M.a.w. Christophe (Troll) en ik (Necro) waren hierdoor NIET killed !
Misschien hadden we je alsnog kunnen stoppen... wie zal het zeggen.
In ieder geval, het was leuk, veel volk én ik kan beginnen te schilderen aan de figuurtjes !
Nu nog wachten op de City-expansion en later op de Forest en dan is het af zeker ?
Nieuwe versie is wel ECHT de moeite !
Dit jaar zelfde uren?
start om 9