hulp bij magic the gathering

Als je vragen of problemen met het reglement dan kan je hier terecht.

andy1976
Noob
Noob

Re: hulp bij magic the gathering

Post by andy1976 » Mon Jul 18, 2011 8:05 pm

ahzo , was me al aan het afvragen , waar het verschill zat :p , terug iets meer dat ik weet
grz andy
Magie is de kracht van de gedachten. Met een sterke wilskracht en een duidelijk doel voor ogen kun je, mits je het op de juiste manier doet, heel wat in beweging zetten. Spreuken zetten die gedachten om in woorden.
jan64
Legend

Post by jan64 » Tue Jul 19, 2011 7:53 am

Andy, nog 1 tip:

Geef niet snel op! MtG lijkt simpel, maar is tamelijk ingewikkeld...
Reken er op dat je een half jaar tot een jaar nodig hebt om de "finesse" van het "spelleke" onder de knie te hebben!
Als je dat geduld hebt zal het wel keihard beloond worden hoor!

BTW hou alvast de weekends van eind sept./ begin oktober vrij, dan komt de nieuwe set uit. Dan kun je vanaf het begin mee zijn hiermee ( voor ons is dat ook nieuw!). In torhout houden we zowiezo pre releases, en dit zijn de uitgesproken toernooien waar je veel kan leren en spelen! En waar goede spelers ( een ex/toekomstig belgisch kampioen, nog enkele potentiele BK winnaars, een paar pro spelers, een paar uit izegem ( whatever that means :), een verdwaalde westhoeker, redelijk wat ambitieuse talentvolle (!!) plaatselijke jeugd,... )je met raad en daad zullen bijstaan!!!
They laugh at us,
because we are different,
We laugh at them,
because they are all the same.
Image
andy1976
Noob
Noob

Post by andy1976 » Tue Jul 19, 2011 8:41 am

khad zoiets al in mijn hoofd dat het nog op 1 dag , zal kunnen , volgens dingens die ik al gelezen heb via het net , om het spel te kunnen spelen , tot nu toe snap ik er nog niets van , moja das op papier e , moet je kunnen zien en leren op real time :p
grz andy
Magie is de kracht van de gedachten. Met een sterke wilskracht en een duidelijk doel voor ogen kun je, mits je het op de juiste manier doet, heel wat in beweging zetten. Spreuken zetten die gedachten om in woorden.
andy1976
Noob
Noob

Post by andy1976 » Thu Jul 21, 2011 12:35 pm

ivb met deze avond om 19 uur , is er een nr waar ik eventueel kan op sms op bellen als ik in de ronde ben in het geval ik niet vind :p
anders dit is mijn nr : +32(0)479.73.10.58
grz andy
Darth-Unkel
Dwarf Fighter
Dwarf Fighter

Post by Darth-Unkel » Thu Jul 21, 2011 12:48 pm

je mag altijd bellen naar mijn gsm :

0499702116

Er zijn twee poorten aan de school ( gewoon degene nemen die open staat :D ) de speelplaats oprijden ( zo ver mogelijk en dan de sporthal zoeken - is een gebouw dat rechts naast de eigenlijke ingang staat ). Er zullen we auto's en fietsen staan aan de ingang.
andy1976
Noob
Noob

Post by andy1976 » Thu Jul 21, 2011 11:49 pm

zo dit was een leuke avond geweest si , samen met de vrouw (wendy)
en we hebben besloten om het samen verder te doen, want we vonden het heel leuk en aangenaam.

ps : leuke mensen , en vriendelijk , en ze staan klaar om alles uit teleggen met handen en voeten :p alvast bedankt
andy1976
Noob
Noob

Post by andy1976 » Fri Jul 22, 2011 1:13 pm

Wat bedoelen ze juist met deze kaart?

Card : Withstand Death
Cost : G
Type : Instant
Power :
Wording : Target creature is indestructible this turn. (Lethal damage and effects that say "destroy" don't destroy it. If its toughness is 0 or less, it's still put into its owner's graveyard.)
Edition : SO - Scars of Mirrodin
Rarity : Common
Colour : Green
Mana : 1
Flavor :
Artist :
In Sets: SO
Attachments
withstand death.jpg
withstand death.jpg (35.05 KiB) Viewed 4901 times
xaldin
Legend

Post by xaldin » Fri Jul 22, 2011 2:06 pm

Is een beetje zoals protection

alle damage wordt naar 0 gezet, en spreuken die zeggen destroy hebben ook geen effect
andy1976
Noob
Noob

Post by andy1976 » Fri Jul 22, 2011 2:19 pm

xaldin wrote:Is een beetje zoals protection

alle damage wordt naar 0 gezet, en spreuken die zeggen destroy hebben ook geen effect

ahzo ok in orde bedankt , gaat al beter met de magic :p
Post Reply