Voor de zekerheid!

Als je vragen of problemen met het reglement dan kan je hier terecht.

Post Reply
Blancoke
Planeswalker
Voor de zekerheid!

Post by Blancoke » Fri Jun 05, 2009 3:33 pm

Naja, ik was op mws tegen iemand aan het spelen die (zogezegd) een rating had van 2042.

Stel, ik heb een kitchen finks. Hij gaat dood. Persist. Dus hij is een 3/2 met een -1/-1 counter erop.

Ik speel Ajani Goldmane. Ik gebruik zijn ability om overals een +1/+1 counter op te leggen.

Nu is de vraag heft die +1/+1 counter de -1/-1 op? of blijven ze er beiden opliggen? Maw, persist mijn jongetje nog eens of niet?

Ik dacht dus vanwel, (dacht dat ik dat al eens had gevraagd), nuja die gast zat wat te lachen met mij, maar hij speelde iig ook slecht, dus toch maar vragen dacht ik.

Groeten
Image
Darth-Unkel
Dwarf Fighter
Dwarf Fighter

Post by Darth-Unkel » Fri Jun 05, 2009 4:21 pm

Ik had dit ook al gevraagd aan Jurgen.

De counters verdwijnen alle twee en het wordt dus eigenlijk weer de finks van "vroeger" - zonder counters dus maar opnieuw met persist.
Blancoke
Planeswalker

Post by Blancoke » Fri Jun 05, 2009 4:24 pm

Ok dus het feit dat hij zei dat hij rating had van 2041 (stond in z'n joinnote) en mij dan uitlachtte... Random MWS noob met andere woorden :P
Image
stone_d
Legend

Post by stone_d » Fri Jun 05, 2009 5:09 pm

Branco wrote:Ok dus het feit dat hij zei dat hij rating had van 2041 (stond in z'n joinnote) en mij dan uitlachtte... Random MWS noob met andere woorden :P
Duuh...
A creature with deathtouch is so deadly in combat that it overrides the new rules for assigning combat damage.
Blancoke
Planeswalker

Post by Blancoke » Fri Jun 05, 2009 5:11 pm

nog een andere vraag:

Stel, het is mijn beurt

Ik val aan met een 2/2 murderous redcap. Mijn tegenstander blockt met zijn 3/2 kitchen finks. Kan ik dan met mijn redcap CIP trigger de gepersiste kitchen finks dood doen?

Ik denk het wel want ik ben active player, maw, mijn triggers (inc persist) komen eerst op de stack, waardoor de zijne eerst resolven en de kitchen finks dus in play komt voor mijn redcap

groeten
Image
stone_d
Legend

Post by stone_d » Fri Jun 05, 2009 5:16 pm

Inderdaad.
A creature with deathtouch is so deadly in combat that it overrides the new rules for assigning combat damage.
Blancoke
Planeswalker

Post by Blancoke » Fri Jun 05, 2009 5:20 pm

Ok :P

Trouwens, nog iets van een random noob op msn en echt :P hij zat mij gwn vort uit te lachen haha en twas dan scheldn op elkaar wel grappig :P, meestal sluitek da gwn af mo twas voe z'n argumenten te horen :D. Ik zei declare attack, hij speelt jund charm en kwil nog aanvallen met men mutavault :D

Ik was dan de noob, hij verstond nie wnr ik zei in m'n note: No noobs omda ik zelf ene was :D
Image
FlyingFreak
Legend

Post by FlyingFreak » Fri Jun 05, 2009 5:30 pm

Branco wrote:Ok :P

Trouwens, nog iets van een random noob op msn en echt :P hij zat mij gwn vort uit te lachen haha en twas dan scheldn op elkaar wel grappig :P, meestal sluitek da gwn af mo twas voe z'n argumenten te horen :D. Ik zei declare attack, hij speelt jund charm en kwil nog aanvallen met men mutavault :D

Ik was dan de noob, hij verstond nie wnr ik zei in m'n note: No noobs omda ik zelf ene was :D
Een joinnote op msn ? Raar :roll:
Blancoke
Planeswalker

Post by Blancoke » Fri Jun 05, 2009 6:41 pm

mws ofc
Sry, net van examen mens en sociale samenleving (= psychologie en sociologie in 1 vak, zucht), dus je kan het mij niet kwalijk nemen ;-)
Image
FlyingFreak
Legend

Post by FlyingFreak » Fri Jun 05, 2009 9:04 pm

Branco wrote:mws ofc
Sry, net van examen mens en sociale samenleving (= psychologie en sociologie in 1 vak, zucht), dus je kan het mij niet kwalijk nemen ;-)
Kzal er eens over denken, laat je wel nog iets weten :wink:
Blancoke
Planeswalker

Post by Blancoke » Mon Jun 08, 2009 9:21 pm

Dajsut weer op mws (ps tis geen rulings gwn weer grappig verhaal).

Ik heb 5 2/2 tokens liggen, mijn opponent een knotvine paladin, hij valt aan en is een 10/10.

Ik blok met mijn 5x 2/2 tokens, hij zegt zo in de logs lol, if you want to trade all those guys... en kzeg ja damage op de stack, speel ik zealous persecution :P, dus ik ga gwn 1 voor 1 (geen enkele token sterft, dus dan lach ik natuurlijk wat met hem :P

Hij zegt zo vanja, ofcourse, i never played against BW tokens before and i couldn't expect that card blabla bla, met echt sarcastisch :P, dat ie dus bedoelt vanja, kben beter dan u ofzo :P

Volgende beurt val ik aan met mijn 3/3 mutavault, kan hij gewon blokken met zijn 0/5 treefolk harbringer, blokt hij met 1 van zijn 2 liegen en speel ik in phase 2 murderous redcap (dus met anthem een 3/3) en kill zijn liege. DAarop zeg ik natuurlijk in de logs: you couldn't expext that card neither, right?

Zijn antwoord: Session disconnected
:P Life is good :D
Image
FlyingFreak
Legend

Post by FlyingFreak » Mon Jun 08, 2009 10:54 pm

Waarom speel jij in godsnaam tegen randoms op mws? Speel dan tenminste op magic-league en zoek uzelf daar ne deftige tegenstander :P
Blancoke
Planeswalker

Post by Blancoke » Tue Jun 09, 2009 2:17 pm

pf daar zitten ook veel randoms op
Kijk maar naar u xD

nene gwn ja, da kost me niet veel tijd, snel ff mws opstarten en hoppa we spelen :P
Image
Post Reply